thesimshungerspelen

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Heddush - 1 september 2013 22:06

Jag har fått in en hel del fina bidrag till Hungerspelen, och jag är mer taggad än någonsin! Dock så är nästintill alla av dessa bidrag tjejer, bara en manlig sim har kommit. Så man kan säga att jag efterlyser mera manliga simmar! I allra värsta fall skulle man kunna köra med endast de manliga simmarna som skickats in, men det är som sista utväg. Jag skulle tycka det var väldigt tråkigt om det blev så. 

Det är många som undrat när sista anmälningsdatumet blir, så jag ska förtydliga det jag har sagt i det tidigare inlägget. Jag har inte satt ett bestämt slutdatum, för jag visste inte hur lång tid det skulle ta att få ihop fyra tjej-simmar och fyra kill-simmar. Så ni behöver inte oroa er för att det är försent, jag kommer meddela tydligt med ett inlägg, minst en vecka innan slutdatumet.


Jag har även fått en del frågor angående reglerna, så nu ska jag informera er lite! Jag hade tänkt att förklara allt när jag valt ut deltagarna, men nu när ni verkar så nyfikna så planerar jag att strax släppa ut ett inlägg med tydlig förklaring och regler! 

 

Presentation


Det är dags att välja ut åtta unga modiga simmar för att tränas i striden och överlevnadens konster, för att sedan bli insläppta på en arena och slåss till sin död. Kommer din sim att klara sig?

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards