thesimshungerspelen

Direktlänk till inlägg 24 september 2013

Intervju Belle och Kelly

Av Heddush - 24 september 2013 19:43

Förlåt att det tagit sådan tid, har haft en stressig vecka, och planerade inte att det skulle bli så här. Alla intervjuerna är inte klara än, så efter att jag fått ett tips av Victoria från tthesims så bestämde jag mig för att två intervjuer per inlägg, så ni fortfarande får något att läsa. Så här kommer de!



Belle Calved

   

 

Så roligt att ha dig här med oss Belle! Sitter du bekvämt?
Kul att vara här! Japp det gör jag! Väldigt bekvämt.
 
Vad bra! Så Belle, du anmälde dig alltså frivilligt till Hungerspelen? Vad var det som fick dig att göra det?
Jag kände att jag inte vill bli en person som ingen kommer att komma ihåg. Jag tror faktiskt att jag kan ta hem detta! Jag känner mig säker.
 
Men hur känner du dig? Nervös, rädd, exalterad?
Väldigt exalterad! Jag är sååå spänd!!
 
Du verkar verkligen vara på hugget! Man får nog se upp för dig! Så har du någon speciell strategi upptänkt? Ge oss lite spännande detaljer!
Jag ska först försöka att teama med någon innan vi går in på arenan. 
Och sedan ska jag, när spelen startar, springa på måfå till det håll som känns bäst och försöka få tag på en pilbåge och överlevnads saker. Det är allt jag kan säga nu.
 
Hur kändes det att lämna ditt hem bakom dig, och hur kändes det att komma hit?
Jag har definitivt inte sett mitt hem för sista gången! Så det kändes lite skönt att komma bort från distriktet, men det kändes ändå väldigt jobbigt att lämna min familj, särskilt min lillasyster.
 
Ja, men vi får väll tro att det inte är sista gången du ser dem! Vem tror du kommer blir ditt största hot under tävlingen?
Det skulle nog vara Grenna Motimer om jag inte lyckas få henne att teama med mig.
 
 
Kelly
       
 
Så nu är du här i huvudstaden! Hur känns det, det måste vara jobbigt att lämna din familj?
Helt ärligt.. jag är mer nöjd än någonsin. 
 
Jaha, nu gjorde du mig lite nyfiken! Nu när vi ändå är inne på din familj, berätta lite om dem!
Min familj är så gott som död. Jag skulle inte precis kalla min faster familj. 
 
Det måste vara ganska annorlunda att komma hit från ditt förra hem. Vad tycker du om ändringarna?
Jag har alltid tagit hand om mig själv, så att få mat serverat på ett fat är väl lyx. Jag hoppas att min faster är avundsjuk. Åtminstone lite *blink* 
 
Haha! Men du måste känna dig ganska nervös! Vad är du mest orolig för?
Att inte få någon sömn alls.. Livet som lättsovare är inte enkelt men det kanske kan vara en fördel när man är här inne.
 
Ja, men vi tror nog att det kommer gå bra. Du har ju ganska många rivaler, hur känner du gentemot dem?
Jag känner mig ganska kass. Alla andra är bra på det mesta och sen är det jag. Vad är jag bra på egentligen? Inte att sova i alla fall. 
 
Hur kommer det sig att du anmälde dig frivilligt? 
Mat. Man får mat, gratis. I alla fall innan vi kommer ut på arenan. Och om jag inte klarar mig slipper jag i alla fall att spendera de sista timmarna med min faster. Jag borde kanske sluta nämna henne i varje mening.. men det ska bli skönt. 



 
 
Ingen bild

Tove

24 september 2013 21:02

Vad roliga intervjuer! Känns nästan som om simmarna är riktiga personer :)

 
Rolo

Rolo

25 september 2013 18:21

ÄNTLIGEN !!!! :D

http://simnation.blogg.se

 
isa (som längtar efter att hungerspelen ska börja)

isa (som längtar efter att hungerspelen ska börja)

28 september 2013 12:11

Tack :D Jättebra intervjuer :D :D :D
Må Bäste Sim Vinna! 8)

http://isanssims3blogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

29 september 2013 21:32

Kul att du fick två intervjuer! Hopppas att de andra kommer snart! Jag vill att allt ska börja nu! Är jätteivrig inför detta.

 
Rolo

Rolo

30 september 2013 15:47

Några intervjuer på gång? Förresten superkul, det är därför jag undrar :D

http://simnation.blogg.se

Heddush

2 oktober 2013 22:10

Intervjuer är på gång, har bara inte haft så mycket tid att ta bilder nu, men jag hoppas verkligen att ni snart kommer få se mera, tro inte jag håller på att försvinna! ;)

 
Rolo

Rolo

3 oktober 2013 06:32

Vad bra :D

http://simnation.blogg.se

 
Ingen bild

Lollo

3 oktober 2013 18:44

Skit bra!

 
Sims

Sims

5 oktober 2013 19:32

Åh vilka bra!! När kommer nästa? :D

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fia

17 oktober 2013 20:18

Är det några mer intervjuer på gång? det är 23 dagar sen du la upp dessa och jag läääängtar på att få läsa några fler intervjuer :)

 
Rolo & Ida

Rolo & Ida

20 oktober 2013 16:23

Hur går det egentligen?

http://simnation.blogg.se

 
Sofia

Sofia

28 oktober 2013 16:41

Hej! Jag upptäckte detta med hungerspelen i sims nyligen. Och har gjort en sim. Men sen ser jag att detta redan börjat. Finns det en chans att jag kan komma in i detta nu? Spelen har ju trots allt inte börjat på "riktigt" ännu. Eller?

http://mylifeasasim.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

30 oktober 2013 08:24

Hej! Jag vill inte låta taskig men allvarligt talat hur lång tid kommer det ta innan nästa interjuv kommer? Förlåt men jag är så spänd och upp hätsade över att få följa spelen... Men snälla försök att uppdatera oftare! Jag kommer in till den här bloggen varje dag och varje dag blir jag lika besviken... Det skulle betyda jättemycket om du gjorde det!

 
Ingen bild

någon

9 november 2013 17:43

Hej. jag bara undrar när du hade tänkt fortsätta med denna tävling. jag tyckte din ide´ var jättebra, men sedan vet jag inte vad som hände. det börjar bli lite tråkigt och gå in här en gång i veckan bara för att upptäcka att ingenting har hänt. sin sak om det är några veckor mellan inläggen, men nu har det ju typ gått två månader.vill inte vara elak, jag bara undrar liksom. :)

 
Ingen bild

Anonym

20 november 2013 12:40

Kommer du fortsätta med detta?:)

 
Ingen bild

Lollo

21 november 2013 16:59

När kommer mer?! ;(

 
Lovisa

Lovisa

22 november 2013 16:58

När kommer nästa del???
ÄR SÅ TAGGAD INFÖR DETTA!!!!

http://www.godismopsen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heddush - 28 november 2013 09:29

Mitt liv har varit ganska rörigt de närmaste månaderna, och jag ber om ursäkt för att det här inlägget har kommit upp så sent. På lördag ska jag åka in på en operation, och jag tror inte jag kommer ha ork att fortsätta med den här bloggen efteråt. Ja...

Av Heddush - 17 september 2013 20:57

Så, nu vi har våra åtta deltagare utvalda. Fick in väldigt många fina bidrag, och det var faktiskt riktigt svårt att välja. Men till slut bestämde jag mig. Damerna först!   Belle Calved       Skapad av Mapacha Belle har alltid levt fa...

Av Heddush - 9 september 2013 20:38


Jag har nu bestämt mig för ett slutdatum, 16 september kl 23:59. Ni har alltså en vecka kvar! Jag kommer presentera de vinnande simmarna på tisdagen 17/9, då börjar det hela!   ...

Av Heddush - 8 september 2013 12:30

Så som titeln lyder, här kommer tydliga regler och förklaringar till Hungerspelen! Det är är helt enkelt en form av sims tävling, baserad på Suzanne Collins triologi Hungerspelen.   Att skicka in din sim Du kan skapa en sim som du sedan ladda...

Av Heddush - 1 september 2013 22:06

Jag har fått in en hel del fina bidrag till Hungerspelen, och jag är mer taggad än någonsin! Dock så är nästintill alla av dessa bidrag tjejer, bara en manlig sim har kommit. Så man kan säga att jag efterlyser mera manliga simmar! I allra värsta fall...

Presentation


Det är dags att välja ut åtta unga modiga simmar för att tränas i striden och överlevnadens konster, för att sedan bli insläppta på en arena och slåss till sin död. Kommer din sim att klara sig?

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards