thesimshungerspelen

Direktlänk till inlägg 9 september 2013

Slutdatum bestämt!

Av Heddush - 9 september 2013 20:38

Jag har nu bestämt mig för ett slutdatum, 16 september kl 23:59. Ni har alltså en vecka kvar! Jag kommer presentera de vinnande simmarna på tisdagen 17/9, då börjar det hela!

 

 
 
Rolo

Rolo

10 september 2013 16:57

Äntligen något att längta efter :D

http://simnation.blogg.se

 
isa

isa

11 september 2013 19:01

om 5 dagar och några timmar alltså :D Längtar förståss!! :'D

http://isanssims3blogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tove

12 september 2013 20:26

Spännande! Har själv inte skickat in någon sim, men kommer vara med och läsa allting. Kanske skickar in om det blir en andra omgång.

 
Stina

Stina

14 september 2013 23:35

Ska blå sjukt kul att följa detta spel!

Men du.. du ska ju själv välja fyra kvinnliga & fyra manliga som ska vara med i "spelen", men något som hade varit lite roligare är att kanske LOTTA UT vilka som ska vara med! :) Alltså t.ex skriva upp alla inskickade simmars namn och lägga i olika burkar (en för tjejer, en för killar), tag upp fyra lappar från varje burk och utifrån vad det blir välja den. Det skulle bli lite roligare om det lottades eftersom det blir lite mer spänning & annorlunda (+ lite mer som självaste hungerspelen).

http://schooltips.bloggplatsen.se

Heddush

16 september 2013 15:00

Det var faktiskt en väldigt bra idé, som jag inte tänkt på. Jag tror dock att jag inte kommer göra det nu, skulle förvirra folk om jag ändrade så här långt in, men om det blir en ny omgång så kanske det blir så.
Och vad roligt att du tycker att det ska bli kul! Värmer om hjärtat! :)

 
Rolo

Rolo

17 september 2013 16:35

När kommer vi får reda på simmarna?

http://simnation.blogg.se

Heddush

17 september 2013 20:57

Förhoppningsvis senare ikväll!

 
Ingen bild

Anonym

17 september 2013 22:03

Hur sent då??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heddush - 28 november 2013 09:29

Mitt liv har varit ganska rörigt de närmaste månaderna, och jag ber om ursäkt för att det här inlägget har kommit upp så sent. På lördag ska jag åka in på en operation, och jag tror inte jag kommer ha ork att fortsätta med den här bloggen efteråt. Ja...

Av Heddush - 24 september 2013 19:43

Förlåt att det tagit sådan tid, har haft en stressig vecka, och planerade inte att det skulle bli så här. Alla intervjuerna är inte klara än, så efter att jag fått ett tips av Victoria från tthesims så bestämde jag mig för att två intervjuer per inlä...

Av Heddush - 17 september 2013 20:57

Så, nu vi har våra åtta deltagare utvalda. Fick in väldigt många fina bidrag, och det var faktiskt riktigt svårt att välja. Men till slut bestämde jag mig. Damerna först!   Belle Calved       Skapad av Mapacha Belle har alltid levt fa...

Av Heddush - 8 september 2013 12:30

Så som titeln lyder, här kommer tydliga regler och förklaringar till Hungerspelen! Det är är helt enkelt en form av sims tävling, baserad på Suzanne Collins triologi Hungerspelen.   Att skicka in din sim Du kan skapa en sim som du sedan ladda...

Av Heddush - 1 september 2013 22:06

Jag har fått in en hel del fina bidrag till Hungerspelen, och jag är mer taggad än någonsin! Dock så är nästintill alla av dessa bidrag tjejer, bara en manlig sim har kommit. Så man kan säga att jag efterlyser mera manliga simmar! I allra värsta fall...

Presentation


Det är dags att välja ut åtta unga modiga simmar för att tränas i striden och överlevnadens konster, för att sedan bli insläppta på en arena och slåss till sin död. Kommer din sim att klara sig?

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards